fredag 11 mars 2011

Feng-shui

Jag har de senaste dagarna städat i röran, lite i taget och ibland lite omedvetet plock. Med andra ord gjort sånt man kan gå och tänka att man borde gjort för länge sedan. Slängt krukväxter som levt på övertid och samlat damm, plockat bort saker ur köksskåpen som aldrig använts, hittade en massa dvd-filmer som är sedda och bara tar en massa plats, städat och rensat garderoben mm. Jag kan nästan bli lite manisk när jag väl börjat. Min mamma har bestämt att hon ska ha gårdsloppis i sommar vilket passar oss bra.

Städade även badrummet och rensade bort rekordgamla mediciner som jag hittade i en låda. Jag ska lämna dem till apoteket som sig bör.

Nu är jag helt befriad, lite religiös i-lands-känsla helt enkelt! Detta måste vara feng-shui!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar